En tråkigt hösdag

GOdmorgon gott folk! Dags att börja tjäna lite pengar eller hur? det är fan  på tiden att man gör de.

Sikket helvete de är att vakna borta, jag älskar värme. och Sover på en luftmadrass som är kall, så ja ligger med en filt sen lakarn. sen kommer jag och sedan täcke! ja och såklart så har ja as varmt i rummet annrs kan jag ju nte sova! Hade varit skillnad om jag sovit hemma i en säng med mitt underbara täcke och då hade ja haft fönstret öppet! men det är ju bara för att sängen värmer ju då också!
vad händer en höst dag som denna ?
Mera gnäll?


Nej dags att ta tag i detta nu! Min mamma hade gjort en "hemlig resa" till mig som roger berättade va det var så längtar som tusan tills i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback