ett underbar jul minne ni ska få höra...

haha vet ni vad? jag kom och tänka på ett underbart jul minne !

Det var när jag bodde i Grästorp hemma hos min pappa och Margareta bodde hemma hos sig. En kväll bestämmde sig jag maggan och Frida Svensson att vi skulle ta oss en promenad genom grästorp. det vara mörk och kallt! så vi gick runt och pratade och fick för oss att vi skulle busa lite grann.. förutom frida... hon gick i förväg.
Så ja och maggan hoppade omkring i olika trädgårdar och "drog" ut julgrans belysningen och busade vi tyckte detta var jätte kul då!
haha så var det såhär! jag såg en trädgård som hade en belysning som blinkade i olika färger och ja sa att den tar jag!.. så jag springer i förväg .. och det är en trägård med små Enar runt omkring och en viss centimeter i mellan som jag skulle springa igenom!
bara det när det är 2 meter kvar så ser jag att det är ett svart järn staket där också så ja voltar över det och landar i trädgåren! vänder mig om och ser att frida och maggan ligger på marken och as garvar åt mig och dom hhåller sig tysta så att ingen skulle höra dom! JAg själv skrattade så tårarna rann för jag hade så fruktansvärt ont :P!
haha Underbart minne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback