Fel på mitt blod?

Jag älskar kaffe!



okej tänkte berätta en sak för er som är äckligast i världens! så för känsligt folk! lläs inte detta.
I fredags sov jag hos min underbara mor och roger!
Dom äger ett badkar så tänkte att ÄNTLIGEN så ska jag få ta mig ett härligt bad och gotta mig, så det blev varmt och massa skum :)
Men skulle även raka bena efteråt så jag gjorde det. Mamma hade engångs hyvlar som jag INTE brukar använda men gjorde detta för en gång skull.
och ja jag skar mig. lite under knäskålen och alla vet att det svider som satan.. men ja la vatten på tänkte det stoppar snart. ah tjenna. En kvar i badrummet och det hade inte stoppan ännu så ropade på mamma! och vi plåstrade om fick byta tre gånger och mamma fick hjälpa mig!
Vi hittade även en köttslamsa i badkaret, ja trodde jag skulle svimma då. så jag gick och la mig!
Lördagen så tänkte jag inte mera på detta utan jag och frida grejade inför maskeraden och ja tänkte ta bort plåstret och ta på mig mina kläder.
Det hade inte stoppat å blöda! det blödde fortfarande as mycket så hade jag inget pplåster hemma så vi satte bomull och typ skoskavsplåster! hoppa in i bilen och köpte plåster!! När ja skulle ta bort bomullen så hade det fastnat i såret och frida är underbar och bara skrattar haha gjorde ifs jag också!
Men nu har ja tre plåster på ett! och jag vågar fan inte ta på bort det! :/
vad är det för fel på mitt blod?

Kommentarer
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

du käkar möjligtvis inte medicinen Waran?

Postat av: Emma

Nemen gud, din stackare!

Jag är också rätt duktig på att skära mig när jag väl använder engångs rakhyvel, blöder som attan!

2009-11-03 @ 15:16:44
URL: http://illya.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Hoppas det ordnar sig!

2009-11-03 @ 15:19:19
URL: http://illya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback