Fredagen den 13:e

Fredagen den 13:e - okej jag får vara extremt vaksam på vad gör jag


Än så länge har min dag börjat tidigt. 09.30 gick jag upp idag för att ringa alfa kassan och det gick väl inte så bra men inte så dåligt heller!
Så nu ska jag gå in i badrummet och ta mig ett morgon bad och sedan får vi se vart det leder.....








Igår blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig ( kan inte säga vad ännu ). Så jag stannade hos sara en stund och fick super gott te och sen fick ja tjöta av mig lite även hon hoppas jag! Jäte fin lägenhet stor och rymlig. fan avis ja blev vill också ha en stor lägenhet. men du sara ( om du läser detta ) ;) den dagen ja får pengar och utbildningen kommer allt du blir lite avis på mig med ;P thihi*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback