Har jag mammas blod? ..

Nu har jag gått och blivet förkyld också! Ont i halsen och hostar i bland. Vem orkar ha denna höst förkyldningen då? Inte jag i alla fall, har annat att tänka på. har inte tid med att bli sjuk!
Så denna lördagen blir inget annat än, varm choklad, te och täcke i soffan! typiskt.

Längtar så tills nästa vecka, för jag ska "lägga" min lägenhet i min systers händer. Alltså översätter till det såhär -mn syster skall få göra om min lägenhet så den blir mysig. trivs inte riktigt bra i den vet inte varför. Men har väl mammas "blod" när det gäller det. Och det är att hon flyttar så fort hon tröttnar ;P haha! Och jag håller med henne vill faktiskt redan flytta!
en spa behandling hade inte skadat, peeling, och pedikyr och manikyr och allt! ja tack!




Kommentarer
Postat av: Mia

ska försöka få den mysig. men det är svårt, vet ju inte vad du har för saker.

Postat av: Mia

hinner köpa nya kläder tills dess. detta är hannas gamla kläder som jag ska göra mig av med.

2009-11-14 @ 20:35:56
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback