hemlig resa

Hemlig resa.
Det var så det var idag..
Fick en resa till Ikea ihop med Roger och Mamma, det var en mycker trevlig resa och jag har haft supe duper kul och bra. Även om Roger säger"va" till allt och jag får GAPA ut orden. ( förlåt ) .
Mamma skulle inte handla så mycket men haha 9 timmar på ikea, blev en del. och de blev fika och mat. Mysigt. och jag är nöjd :).
Maten vi åt var super god och god fika var det med. mysigt som sagt, det är inte ofta jag följer med på sånt längre. sånt som var förr.. för ni ska veta förr i livet så åkte vi på massa såna här småresor. jag mamma och roger. men som sagt tiden går, man blir äldre. även dom kan jag lova. det som tog lång tid är att mamma röka hela tiden ;P haha .. hon e söt (L)







Kommentarer
Postat av: biig-mamma

Tur att vi inte köpte julkort, för det hade vi inte fått plats med. Skoj att du hade kul, blir säkert fler sådana här resor, dock med mindre pengar. kram

2009-11-12 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback