idol!

Jag trodde faktiskt att jag skulle sova hela dagen idag. Men inte det. sov en stund, och frida fick ta över telefonen.
Kunde inte sova natten till idag, vet inte varför men kunde bara inte och kunde inte somna när jag kom hem heller. Så ja var vaken till klockan tio försökte ringa sfbio men inget svar. när klockan var kvar över elva visste jag fan inte vad jag hette så som sagt frida tog över telefonen, och jag sten somnade. vaknade klockan två när frida ringde och då hade hon fått tag på dom och jag vaknade till liv.
Duschade och raka bena ( hur jag nu vågade det ) men gjorde det! Och gjort min fin för en myskväll!!.

Så nu sitter jag och kollar på idol! och spyr på rabih svenska folket borde rösta ut honom idag.  Morröter och champinjoner håller mig sällskap med dipp å en liter vatten :) !
Ska faktiskt göra ansiktsmask ikväll också :)

Ni som läst min blogg senaste, ska göra tester på måndag! och kolla så att allt är bra lr inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback