jävla eidar!

Nyvaken! ska ringa och skälla på eidar idag hade jag tänkt. varför ska dom ha det så jäklans kallt för ? inte undra på att man är sjuk!
men jag gjorde en specialare idag! eller i natt kan man väl säga. Gjorde ofta så när jag var ihop med pontus och han gick till jobbet. Så snodde jag hans täcke och la mig på det och hade mitt över. På så sätt blir det instängt och skönt.  så fick ihop värmen i natt om man säger så.

Fan sen jag tog bort "gardin väggen" så har lägenheten blivet eller känns större på något sätt. ekar fan nu när man pratar så vad hade jag igentligen där förut som gjorde att de blev mindre ? innan "väggen" haha.

Det blir soffan och te idag. Huvudvärk fick jag i natt också vet inte för det var om ja hosta så mycket eller om det var att jag blev tät i näsan? jaja den försvinner väl den också.

Jag saknar Mr. D så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback