Julkänsla!

Godmorgon! uppe i tid wow!
Gjort kaffe och även frukost idag. Frukosten blev ett ägg stekt! och en kalkonskiva strimlad. Sen gjorde jag även sallad. två salladsblad blad och en bit gurka och även lite paprika! Det blev min frukost idag.

Under min dag idag! så ska jag göra ordning lite här hemma och även mig haha sen så ska jag träffa Sara klockan fem för ta mig en kaffe i stan. och sen ska vi på möte! så det blir promenad för mig idag till stan och sen hem. inte så långt men nått i alla fall!
Hoppas få krama lite på maggan idag också :P;P!

IGÅR! så hade jag den sjukaste julstämningen ever! satt här hemma och drömde mig bort. ville ha jul i morgon om det skulle vara så. Åka hem till syrran och myspynta som vi gjorde förra året. baka massa och mysa allihopa!hoppas på det detta året också!! Tur man har barn i släkten så man kan skylla på dom ;p för känner ja min syster rätt så är hon som mig hihi ;D! vi älskar julen!!

från det tredje till det sista. Kolla in min väns blogg och stöd honom, inte bara honom utan oss andra!! www.vincentdarling.blogg.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback