Lördag morgon 21/11

Tv är på och tankarna är fullspidade!
Vet inte hur jag ska gå till vägan med allt, eller vad jag ska göra. Just nu är det mkt snack och liten verkstad!
Men jag vet vad ja vill göra och vad jag kan göra men ingen som lyssnar.
Suttit och pratar med frida och min syster om detta, och båda stöttar mig och tycker det är en bra idé men jag ser
bara problem hela tiden. varför?
Jag måste ändra på detta!!!?

New moon var en, inte besvikelse men ändå inte vad man förväntat sig.
Har ju läst boken innan så jag förväntade mig sjukt mycket mera av den än vad som ar med i filmen!
Sen tycker jag det var ett väldigt dåligt slut, det kan inte sluta mitt efter en mening. och det var inte ens
en spännande mening. Jo kanske för er som inte läst böckerna men idagens läge så har väl alla gjort de ?
Ah tänker få tag på trean och fyran så jag kan bosätta mig i dom böckerna också!!

Ikväll tänker jag spendera mig själv med mys! och någon i närheten (F)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback