Lördag!

En smart grabb sa till mig att -"hoppet är det sista som överger en".

det stämmer ganska bra va? Jag menar slutar du hoppas på en sak, så hoppas du alltid på en annan.

NU har jag äntligen träffat min farmor och farfar har nog inte träffat dom på typ ett år kanske? Förstår inte varför
jag alltid är nervös när jag skall träffa dom. Är det för dom pratar Danska eller är det för att jag inte träffar dom så
ofta. Förstår inte det där riktigt!
men nu sitter jag här och har gjort det, och dom är pigga och glada. Farfar närmar sig 90 år nu faktiskt. Han är en väldigt
pigg och glad "gubbe" haha.

haha och åter till en väldigt rolig sak, min syster!!!
man märker på henne att hon är sjukt mycket gladare, vi skrattar ihop och skämtar. Förr ( när hon väntade thor ) så räckte det att
man kom in i rummet och vi titta på varandra så såg man " ah det var en sån dag idag". Alltså vi blev förbannade
på varandra så fort man sa nått. Men det är inte så längre :)! Mycket roligare att vara med henne nu haha!
och det är inget illa menat utan bara bra saker! tror själv att hon mår mycket bättre nu ;) !!


Har även på ztv i bakgrunden sjukt bra musik :S! TANKA!?


Kommentarer
Postat av: Vincent

dåligt med snö, är ju fan december nu. noll julkänsla :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback