maträtter!

Godkväll!

 


Min lunch idag var fylld tortilla!
Man tar alltså först 1 msk mjukost! och breder ut över tortillan. sedan en bit pepparrot och river oc strör över och även lite paprika .. sedan steker man det i 1msk olja!
Och gör en färsk sallad! super gott!!

Sen har vi mellan målet som blev ett äpple och en dl keso!


Och middag! blev coscos med wokgrönsaker och bacon :P!



Man ska äta sex ggr om dagen! och nyttigt!
små portioner!
och idag har ja även fått i mig drygt två liter vatten!

 

 


Kommentarer
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

åh vad det översta & understa såg gott ut ;o tycker inte om keso så mittersta var ingenting för mig men dom andra två såg mumsigt ut ;o

Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: hehe mja egentligen så är det ju snart men för mig så känns det som evigheter dit, hehe!



ja det är ju bud på det för det såg verkligen gott ut :) har du lust att typ adda mig på msn eller något sånt & skicka recepten till mig? :)

2009-11-03 @ 22:02:22
URL: http://emach.devote.se
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: åh så snällt av dig. min msn är [email protected] :)

2009-11-03 @ 22:22:42
URL: http://emach.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback