Möblering!

Nu har jag äntligen slått mig till ro! Ska hopa ini duschen snart också, och innan det ska jag göra ansiktsmask! litet spa mitt i veckan för att ta hand om sig själv skadar inte ;)! Jag är nog inte så sjuk igentligen? eller ah rethosta har jag ju! men känner mig inte sjuk annars .. hmmm..
Gjort om i lägenheten IGEN! att jag ens kommer på saker och ting mer ? förstår inte det...
jag vill ha det litet och mysigt ena stunden och sen vill jag ha stort och öppet andra stunden haha.
Ekar i min lägenhet just nu vet inte varför hmm ...
Tog bort "gardin väggen" eller vad man ska kalla det för .. så nu är det mer öppet .. lite tråkit faktiskt. inget mera mys. så det lämnar jag över itll min syste sen när hon kommer.
Så här är lite bilder på hur det blev. och inga stora förändringar bara bytt matta och gardiner och städat riktigt!


Vardagsrummet, "ny" matta.
tv ska bort! någon som vill köpa den för 500:-?

Flyttat på sängen iGEN!


"nya" kuddar  i soffan som jag fick av mamma och roger, men soffan och bordet står kvar.
annan matta !


Dom svarta gardinerna fick sättas upp här i stället!


Köket!  ändrat plats på bordet, och lite saker runt omkring .. la in "hall" mattan där också!


Hallen! ska läggas in en matta där också!
haha man kan ju inte säga att Eidar (hyresvärden) inte gillar grönt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback