Smittar jag?

Fått sova sex timmar i alla fall. Hostar så jag håller på bli tokig! och nu börjar det faktiskt göra sådär jobbigt ont när man hostat för mycket också. Så snälla vad kan jag göra ?jag dricker te så kjag nästan får sitta på toaletten och dricka te för allt rinner ju rak igenom.

Och vid sånna här dagar är det en sån dag som man önskar att man är kille. Fan känns som äggstockarna ska ramla ut ur ens vagina. Mensvärk kallas det sån ni killar inte förstår er på. Och helvete vad mycket dåligare man blir i kroppen när man har det.
Ingen feber ännu i alla fall.
Jag ska se till att bli frisk tills torsdag för jag vill åka med min syster tilll ikea! Det hade varit mysigt att ha en sån där systerdag. bara jag och min syster ( vet inte om barnen åker med men helt okej ). Då kan jag även ta med mina räkningar till henne och diskutera i bilen ( inte kul någon gång må jag säga ).  Men jag tänkte posetivt hela tiden nu och framåt.
smittar ens detta eller är det bara jag som har blivet kall?


http://spaanhis.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback