Torsdag natt 19/11

Kommer befinna mig borta i helgen! och därför uppdateras allt mycket senare och samma dag.
en helg utan internet bara msn. Så allt skrivs här i datorn och sedan hamnar det på internet så klart.

Håller på att packa för fullt, och som sagt ska vara borta ett par dagar men denna gången tar jag inte med mig
"hela" hemma utan bara halva haha. Nä men Får väl se till att ha ombytte klart om man säger så.

Nu är det bara några ynka timmar kvar tills jag ska på new moon och jag ska hålla mig så långt borta från internet
som möjligt så att jag slipper se hur underbar den va, eller hur dålig den va. Jag vill ha min egna mening!
Men det kommer att bli en TOPPEN kväll i alla fall och jag längtar som så många andra gör också.

För övrig blir det en Underbar helg, en lugn helg IGEN. men det tar jag igen nästa helg om man säger så. Planerna då
är att på fredag städa hela lägenheten advents pynta och lördagen blir gretas i göteborg. men vi får se hur det går
med det, allt kan ändras.

Vi tar denna helgen först! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback