Badat i snön....

ordagrant JA! Var påväg till praktiken och skulle gå samma väg som vanligt. OCh det är vägen genom fotbollsplanen och skolan ( ni som bor här vet vad jag menar ). Tittade inte uppåt utan bara där ja skulle gå i snön gick kanske 15 steg, sen tyckte jag de var konstigt att inte snön försvann. Menar det var ju fan en väg jag gick på. så jag tittade upp. och framför mig va det ett hav av snö, dom hade inte skottat där. så bestämde mig för att vända mig om och gå runt. Då åkte jag NER i snön så jag stod med snö upp till låren, nästan höfterna. och ja överdriver itne funderade ALLVARLIGT på att fota det men det kom massa folk så kunde inte med. men så jag vände och gick tillbaka och ni tror fan inet då att ja fastnar med foten och ramlar!!
Så ja, jag har badat i snön men lyckades komma till praktiken och nu är jag varm igen. men ändå hallå?? vart är allt folk som jobbar med snöskottning / plogning!


För övrigt idag så har jag haft en härlig morgon. klockan ringde vid halv åtta. så ställde om den, sen ringde mia och då kom jag på att jävla skulle möta henne på hemköp. skynda på med klöäder och stack dit. vi kom hem gjorde det vi skulle läs på min
träningblogg ikväll så får ni se.
Vi åt en härlig fukost och pratade, myste osv osv. En bra morgon för min del!!
Och mia, det är inte så tokigt ändå :)!!

Nu till praktiken igen, jobbar til 20.00 ikväll, och då ska jag hem blogga lite på andra bloggen.

Lots of Love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback