Bruden!

jag vet inte riktigt om jag får blogga om detta. men jag tänker göra det ändå. jag skall göra ordning mia ( min syster) på hennes och anders stora dag.
Det är inget kyrkligt bröllop utan borgligt. och dom skall gifta sig vid Forshall, vilket är vid en fors och eftersom det är vår då så kommer de vara vitsippor överallt. tänk er själva hur det kommer se ut.

Mia skall ha en brudklänning som är vit med svart bälte. och ett svart lånat halsband av Marika. hon skall få låna en slöja, men vi få se hur den ser ut =) tror det komer bli jätte fint!!



Håret på min syster är den stora frågan, jag kan verkligen inte göra något med hår. så jag tänker försöka i alla fall. och denna frisyren ska ja försöka mig på !



Och till sminket. det är taget av min favorit bloggare Linda Hallberg! Men jag ska fösöka göra den på syrran för jag tror det kommer bli as läckert till detta!
men som sagt STORT expriment. och tåla mod behövs.


Mia om du läser detta så förstår du nu att jag vill testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback