dåliga dagar kommer och går..

jag har en sån där riktigt dålig dag idag!
eller den var bra när syrran och jag var på gymmet, svettades skrattade pratatde och drömde oss bort.
Vi kom hem till henne åt bra mat osv osv osv..
tills vi kom till den delen då vi skulle mäta oss inför klänningarna som vi vill ha till hennes bröllop. Ah tjenna de va rena skämtet för fan! Och syrran satt bara och skratta åt det!  INTE KUL.
Testade sminkningar hema också och dom blev FAN inte bra heller sur surpuppa å mig...

kom hem surade så ja nästan börja gråta, och min älskade van gaby fick mig på bättre humör och gav mig hopp. Mia vi ska klara detta om ja så ska DÖ på kuppen! jag dör för oss båda så du kan få gifta dig ändå ;) ! hah
nä men som sagt, tur jag har han (F)!

testade min svarta klänning jag skulle haft för två år sen på nyår och den passade inte då men nu sitter den som smäck faktiskt så det är ju posetivt!!!
så den blir det den 13:e ;) !!

jag är duktig ändå, inte tokigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback