Det du inte visste om mig ..

Det du inte visste om mig ...

  • Oftast klär jag mig i svarta / mörka kläder, fast egentligen gillar jag ljusa och mjuka färger!

  • jag har haft massa djur som liten, väldigt många katter och hundar! men önskar mig fortfarande en liten vovve att pussa på. Fast kanske borde skaffa mig en Guldfisk mycket fint!
  • varje dag så skriver jag kalender, och planerar oftast mina dagar / veckor med den.

    • Jag måste lyssna på musik varje morgon för att vakna, har jag inte lyssnat på musik så är jag sur och grinig. Det är som folk som är beroende av kaffe inte får sitt kaffe!

  • Jag älskar snön och jul, men har även börjat älska sommaren lika mycket konstigt nog!

    • jag faller för intensiva blickar
    • Jag har precis blivet helt såld / tok kär i fiat bil!
    • Jag älskar att stå framför spegeln och mima.
    • Jag dricker ungefär 2 liter vatten per dag
    • Jag kollar på kläder i smyg och drömmer mig bort!!
    • Jag vill tautera hela mig höger arm!


      Lite onödigt fakta men trött är jag nu i alla fall .... natti


Kommentarer
Postat av: Lina

ååhh jag vill oxå tatuera mig mera, men vad liksom.. Din på armen e ju het.. =)

Ditt nya mål? ja dse är svårt, behöver ett jag själv om tre veckor.. =)

bara kämpa på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback