Långt inlägg :P??

Jag satsar på det med en gång !

Min dag har varit riktigt bra faktiskt!
Vaknade i tid, så tog tid på mig att äta frukost och göra mig i ordning (vilket jag inte gjorde eftersom jag skulle simma ). Så Traskade iväg i snöstormen till mia för att ta en fika ! Och där fick jag gott kaffe, massa mys med Loke som klättrade upp i mitt knä för att sitta och kolla på Skönheten och Odjuret. Sen så gjorde jag lite tränings schema ihop med mia. Fick även passa barna lite medans mia skottade snö! duktiga henne!!!
Klockan ett bar det av till badet, och jag hade bestämt mig för att simma som sagt. När jag väl kommer dit så solar jag en stund! och sen hoppar i vattnet ISKALLT! Men bara jag där och hög musik simmade som fisken i vattnet! och fick min träning som jag behövde. Upp ur vattnet duschae och gjorde mig i ordning. Klockan va ungefär kvar i två när ja brjade jobba och ja kan ju lova att jag blev hysterisk men det gick över...
Bakade muffins för en hel jävla armé idag haha. Sportlov nästa vecka för barnen så finns massa muffins å köpa även cupcakes!!
Härligt tjejsnack ihop med chefen,syrran och sofia idag! Vill säga att de är härliga tjejer det där och jag kände mig bara så jävla glad av det. jag trivs verkligen på min praktik! menar jag får träna sola äta när jag vill. jag tar hand om mig själv för jag vet vad som skall göras! Stort ansvar oh det är härligt!! klättra på stegen bara (Y) det gillar vi.

Mia och jag hade bestämt oss för att ha en liten syskonkväll och det blev toppen!! haha men jag gillar mia´s kommentar till mig idag.
jag sa nått roligt och hon skrattade och säger " - va roligt du är linda, har du alltid varit såhär rolig ?" ehh jaha? tack för den :P
Men vi hade roligt och mysigt, med sushi som mia hade varit iväg och köpt men ja orkade verkligen bara tre bitar :s mättsamt det där. sen hade hon choklad och chips inte alls nyttigt men blev av det också och nu mår jag illa!! Vi kollade på Prinssesan och Grodan och fan jag säger det igen och sagt det förut JAAG ÄLSKAR DISNEY! inget fel på det och man behöver inte vara"barn" för det. och man kanske kan drömma sig bort att det KAN ju finnas Mr right för oss ALLA där ute nånstans. och NÅN kille kan vara så underbar som dom är i disney filmer. drömmar går ju. Men åter till filmen. -se den!

Ska upp tidigt i morgon och träna med frida om hon inte är insnöad om hon är det ska ja sparka bort snön och gräva ut henne så vi kan träna :P för jag vill verkligen inte gå på spinning :( hatar det!!!
Låt det sluta snöa!!


En toppen Fredag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback