lite blogg kanske

jag borde blogga lite.
Var hemma igår från praktiken, vilket inte kändes så jäklans bra eftesom jag bara har varit där fyra dagar och sen blir as sjuk. men så kan det gå. Tyvärr tränade jag på dagen innan, och det blev inte bättre på eftermiddagen när ja skulle jobba för då kom migränhuvudvärken och svårt att andas osv osv. Så va hemma och vila upp mig tills idag. Idag ska jag bara med syrran och titta på när hon tränar, och lugna hennes nerver samtidigt som hon lugnar miina! sen bär det av till jobbet klockan 15.00. Och då tänkte jag prata lite med mimmi och dona lite. Passet som jag och syrran ska ha börjar 16.30 och då måste ja må bra eftersom ja ska träna då, dumt nog!
I helgen tänker ja bara ligga utslagen i sängen och inte göra ett skit, se till å bli frisk ungefär så ja!

Sökt endel jobb lite här och var, utanför västragötalans län. Så jag började uppe vid stockholm, kollade lite och hittade nått intressant som jag funderar på att söka. vi får väl se!

fan nyser hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill oxå på Zumban.. =( fixa linda så de blir en senare tid om ni ska forsätta... =)

Hoppas de är okey om jag läser och kommenterar lite. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback