Love it!

Jag orkar egentligen inte blogga just nu.
men ska bli lite ändå.

Zumba ikväll!! fast ja kom precis hem från världens roligaste zumba pass, hoppas det går lika bra ikväll mia! vi kämpar på.
3 mars ska ja få massage, kommer göra ont eftersom jag inte kan slappna av men ska göra mitt bästa.
och i morgon ska jag till Göteborg med flickorna, det ska bli riktigt nice. En såndär avslappar dag! det behöver jag. Lust att lägga mig i bubbelpoolen med ansiktsmask ikväll. Men blir inget med det!!
Dena veckan har det inte varit så mycket socialt umgänge, men skönt å se frida å sara en stund igår. Så hoppas på att få träffa lite mer vänner nästa vecka. börjar 15.30 då. förutom på måndagar och onsdagar. Kommer även bli vattengympa instrukör. så nu leer ja hela tide för fan vad jag mår bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback