lyckodag

Först vill jag meddela att jag vill se alice i underlandet, den med läckerbiten johnny depp!

Min dag idag har varit hel olik från dom andra må jag säga. Min chef stackarn fick feber och tappa rösten och mådde inte alls bra idag så jag tog hennes pass, mage rumpa lår. och det blev stations övningar 2 minuter på varje! och det var uppskattat och ingen klagade på att jag var ny, eller gapa och skrek på dom haha. Sen så fick jag även reda på att ja fick bli vattengympa instruktör om jag ville och det vill jag givetvis så tränade på syrran idag och det gick galant!! inga problem där.
Blev ingen pump för mig idag som jag hade hoppats på men fick min träning ändå, gick runt och bar på moa. det är en bebis till instruktörerna som är där. alltså hon som höll i pumpen. Och de är kan jag lova träning som tusan!! och efteråt blev det lite plock och pill innan vi stängde!
Men nu är jag helt död, och i morgon ska ja få boka in en gratis massage!! det ska bli sjukt skönt faktiskt. ska även träffa en PT imorgon. så det här kommer bli sjukt bra.
OCH DET BÄSTA.
tärnklänningen passade, lite mer träning så är den perfekt!!

vet inte men jag känner lyckan för massa saker sprida sig i kroppen. Vårkänslor??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback