mera tid hemma

ja va ska man säga. Fick ett samtal av chefen i morses att jag inte ska jobba klockan 12 pga att dom skottar taket där borta och då får det inte vara folk där! Fine tänkte jag, fast attans kunde sovit en timme extra. men nu är jag glad att jag inte gjorde det. Måste få kontroll på dettta sovberoendet.
Så hon meddela att hon skulle ringa när jag fick traska dit. och 3 timmar senare ringde hon. Snön är borta men nu ligger den framför alla dörrar så vi kommer inte in i byggnaden och det finns inget folk som kan skotta bort det, så hon skulle ringa runt och kolla lite. Men jag ska gå dit bort klockan tre och kolla om jag kommer in eller inte annars får jag gå till det andra stället och hålla anita sällskap.
vad tokigt allt kan bli i detta snökaoset!!

Så för att göra min pappa gladare så tänkte jag faktiskt att jag skulle diska och sen städa lite nu när jag ändå har tid.
Fast jag ska även kolla lite på den här weekend resan.

Så på återseende ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback