min fråga till er.

Vad ska jag göra ???

jag är i en suitvation där, en person snackar så jävla mkt skit om en annan person. för att detta ska bli lättare så kommer jag döpa dom till ett och två. Person Ett är den som snackar skit, person två den andra.
Person två har jag inget emot, trevlig, lugn, lite blug sådär. medan person ett är som en hök, som bara tjara och snackar låter inte en människa andas emellan ungefär såhär upplever jag det.
Person ett, snacka så mkt skit om person två att jag spyr. ända jag gör är att stå och säga "mm". Jag har sagt ifrån nån gång sådär vad jag tycker och tänker.
men är det meningen att jag ska säga detta till person 3? jag vill inte vara nån skvallerbytta men just nu så har ja ångest. faktistk! asså de är sjukt jobbigt för allt börjar bara om från början.
Kan det vara så att person ett är avensjuk ?
kan det vara så att person ett vill få en att må dåligt ?
kan det vara så att person TVÅ verkligen är avskum ?
jag vet faktiskt inte, jag vet inte vad ajg ska göra. stänga av tankarna och bara låta det rinna iväg ? ja om det ändå vore så enkelt.


blogg.se funkr inte som det skall idag så blir en uppdatering i morgon kväll! god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man säger till männskan som snackar skit att prata me personen i fråga om det istället eller också inte säga något alls, du som är vän med båda som jag förstått ska väl inte behöva höra sånt?!

2010-02-10 @ 11:03:34
Postat av: Sofie

det är ju svårt att veta det där om man inte vet vilka dem är =/ men jag hoppas det löser sig! Jag skulle iaf säga till att jag är ingen mellanhand, har du något att säga "2" så f¨rå du säga det själv.. eller nåt =/

Postat av: Lina

Mitt svar till dig:

Jag vet tyvärr hur detta är..

man vill aldrig direkt ta någons sida.

jag umgicks och pratade med båda personerna..



jag kom till en punkt där jag inte orkade låssas vara trevlig och snäll om de är de rätta! men jag sa vad jag tyckte, och sa även att jag kommer inte kunna lyssna för jag tycker de är orättvist.



så efter den dagen va jag väl som en skvaller tant. när den ena frågade vad den andra sagt så va jag ärlig..

jag började aldrig själv "skvallra" och viseversa...

sen om detta va rätt från min sida, de vet jag inte. jag är inte ovän med någon av dom i nu läget, men jag slipper skit pratet om dom två personerna..

antingen har dom slutat eller bara lärt sig att inte prata skit när jag är med.. =)



Vet inte om detta hjälper dig men de är sjukt jobbigt att behöva lyssna när man inte tycker samma.. =)

Kram

2010-02-12 @ 09:49:01
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback