minns ni ?

Minns ni min lista jag gjorde ??

under 2010 ska jag;


  • Börja spara pengar
  • Använda mitt träningskort till fullo
  • Fixa ett jobb
  • Kanske börja plugga?
  • Bli mer hälsosammare
  • skaffa längre hår
  • ska på kiss konserten i sthlm!
    Tatuera mig ännu mera!
    sola ännu mera!

    Tänkte meddela lite saker som redan har börjat lösa sig.
    1 ) Träningskortet används till fullo.
    2) det har bara gått en månad men lite pengar är sparade
    3) sommarjobb är fixat, och just nu praktik
    4) Jag har blir mer hälsosammare, tar vara på mig själv mera
    5) Solar gör jag hur mkt som helst haha

    så egentligen är det ju, konserten som väntar.
    Och Tatueringar som jag vill göra!
    och håret växer så det skriker om det!
    Detta året kommer bli ett toppen år känner jag redan nu så låt 2010 vara mitt år



Kommentarer
Postat av: biig-mamma

Tycker att det är lite tråkigt att du behöver lägga ut sådana bilder på dig. Du har ju ett fint och vanligt utseende så varför dessa bilder????

2010-02-09 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback