rena julafton!

jag är ny ägare till dom här härliga färgerna!! jag är så kär så kär. det va det bästa sm kunde hända just nu. men vill ha flera, så ja måste "bygga" ut mitt smink bort haha ;D men det ska ändå göras ändå.
jag och syrran va på rusta idag och " shoppade " loss lite. blider kommer upp ikväll och jag hoppas ni kommer att gilla det. men jag hittade en tapet som jag blev helt kär i och som ja ska kolla upp vad den kostar och köpa, eftersom jag ska göra om i rummet här hemma. och den kanske tar slut :O? Så Tänkte i alla fall ha den som en fondvägg, det kommer bli riktigt snyggt!
Planen är ju att jag ska bo hemma minst ett år och spara pengar. kommer aldrig flytta hemmifrån efter jag gjort ordning här haha ;)! och vet ni vad det bästa är ???.. dom dom* ( leksaker från br ) nä men att pappa kommer älska det också. På nått sätt så säger han alltid " åh vad du är jobbig som ska hålla på och grejja". men Jag vet att han gillar det innerst inne för det kommer alltid ett " ah det blev inte så tokigt ändå" haha.. Pappa du är bäst :D men även mamma roger, mia anders loke och thor också :D! my big famely!

matrecept osv kommer också ut ikväll på min "sport blogg" så kolla in den också. Men för gudskull glöm inte att kolla in boggen ikväll eller i morgon! saftiga bilder komma att komma upp!!



Behöver fortfarande hjälp med vad mitt mål kan vara varje månad?

Kommentarer
Postat av: 3rnst

Snygga färger :) Vart har du köpt dom ? :) Hum, tja, bestäm dig för en summa pengar du ska spara varje månad? Leva nyttigt? Göra någon glad? Gah, vet ju inte ens vad du gör om dagarna ju ;P

Postat av: mia

superläckert!!

2010-02-09 @ 22:49:55
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback