snöoväder!

Helt jävla sinnesrubbat att det kan existera såhär mycket snö!!
Gick till ica och sen till syrran och hem igen, och det är fan snö ända upp till mina knäskålar! Såg syrran skotta så tyckte synd om henne och skulle hjälpa henne  ah tjenna!! börja frysa som ett as pga att ja hade ju fan bara linne under jackan ( hade inte planerat att jag sklle vara ute så länge). Stannade kvar en stund i alla fall, men sen gick jag hem och nu har jag ingen känsel i mina ben ! tokigt nog.
Tänk när den här helsikes jävla snön ska försvinna?!!? det kommer ju för fan bli översvämning överallt, sverige kommer gå under.
Och så kan ju dom som har jouren när det gäller att skotta snö ta tag i det tidigare!!! och inte för sent!!

Och sen hjälper det ju inte om man skottar för de blåser ju bara tillbaka


Kommentarer
Postat av: Mia

Halv elva gav jag upp och gick in. Stelfrusen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback