Tärna!!

jag som är tärna!
Och man ska inte glänsa mer än bruden och det tänker jag verkligen inte göra heller, men jag vill också vara fin.
så tänkte visa er lite vad jag har för planer och ni får GÄRNA säga om det är bra eller dåligt.
då kör vi.
Klänningen jag ska ha, är grå. Eftersom bröllopet ska gå i
VITT ( och ingen ska ha vitt mer än bruden)
SVART ( dom flesta kommer säkert att ha det på sig )
RÖTT ( det skall Louise och Veronica ha på sig eftersom dom också kommer vara speciella <3 )
SILVER ( och det ska jag ha på mig "grått" )



Till detta tänker jag ha svarta detaljer, svarta örhängen, halsband, armband, och pumps
nr 1 eller 2?




Sen har vi ju smink och frisyr. Så jag börjar med håret då, tänker avfärga håret och lägga i en ljusbrun färg eller chokladbrun om inte ljusare. Emelie gullunge ska även få sätta i löshår på mig. Så tittar lite på "the look" från röda mattan haha eftersom det nästan kommer utspela sig på röda mattan ;)!
nr 1,2,3 eller 4 ?







Vi har nog en vinnare.. rihanna har både smink och frisyr som jag kan tänka mig.



sminket då...


Kommentarer
Postat av: The Gay Friend

Pumps nr 1. Helt klart.. otroligt sexiga :)

Love it <3



pussar

2010-02-21 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback