vänder och vrider!

Alla vet att jag älskar min säng eller hur ?
Shet brukar inte vara lätt väckt med det har jag varit det senaste, vaknade av syrran skickade sms vid halv sju / sju? och skrev att det blev ingen morgon träning pga att Loke stannar hemma från dagis. Så jag ställde om klockan och somnade om. vaknade självmant och ändå vänder ja och vrider på mig. Spelar ingen roll hur många gånger jag vänder och vrider på mig för jag hittar alltid skönare ställning haha, helt sinnes sjukt.
Så träningen för mig själv idag är att jag går tidigare till jobbet och simmar / solar. så får jag träningen gjord. Och ikväll kan jag ägna all min tid åt syrran, film, och sushi som jag tjötat hål i huvudet på mia hihi ÄNTLIGEN.
jag vill inte gå upp men jag måste väl :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback