äntligen lördag!

NU ÄR DET LÖRDAG! och jag ska jobba idag, men det gör inget eftersom det SPÖregnar ute. sen får jag sällskap klockan fem troligen!
Ikväll blir det utgång med Mia Sofie och Frida :) i stan ska vi möta Sara och kanske Anna. Men denna gången blir det buttlers ser ni. Fan ja har inte varit där sen ja va 18 år tror jag. kasnke 17 ? hmm . ja i alla fall 5 år sedan. OCH DÅ var det inget att ha, då man tyckte allt var fest. så vi får se hur det blir kväll med det.
Pappa håller på att städa lägenheten så funderar på ta min chans att borsta tänderna och sen åka sticka ;)hihi. ska handla en jävla massa mys tilll ikväll. eller ah det har  vi alla gjort ...
Morgon trött människa!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Var på butlers för några veckorsen och då var det bra iallafall! :)

Postat av: proppan

hoppas ni får en bra kväll. =)

2010-03-27 @ 12:08:42
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback