Banken

För att jag ska komma någonstans i mitt liv just nu känns det som, så vill ja plugga min utbildning och ja vet jag tjatar om den HELA TIDEN!. Men ja är fast ju. i en ond cirkel.
Ska ringa banken idago ch ta reda på vad jag måste göra för att komma någonstans här i livet. om dom kan hjälpa mig är det ju bra.
20 Veckor i stockholm och 2 veckor praktik på det. Det hade ju varit underbart inte sant? Men frågan är ju också om jobb. Undertiden, efter och allt.
Fast man ska ha till kursen, boende , och leva på det `WHA!
 Jag är bra på att prata om vad jag VILL göra. Men när ja väl sitter där på möte så blir ja stum och nervös, alla tankar bara försvinner poof* så bara.
Men, ja på nått sätt måste dom ju kunna hjälpa mig. Säg vad jag ska göra och jag göra det ungefär så känner jag. Så ett enkelt telesamtal sen kasnke kan förändra en LITEN del.
Hjälp mig ur den onda cirkeln bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback