Gravida kvinnor ?

känns som folk runt omkring mig nu skiter ut ungar överallt? vad är det med er :O :P!!

Sen har ja även folk omkring mig som gör abort på abort hela tiden var är det med ER !? har inte ni några känslor i kroppen. menar va fan de är ändå ett liv, det känns. Det känns inom en själv man blir trasig och mår skit flera veckor. Och ändå gör ni det gång på gång. jag vet vad jag talar om så kom inte och skriv att " du vet inte vad du talar om". JO det vet jag. och om du nu blir gravid va fan lär dig använda skydd då i stället då!
Det är inte männskligt att göra abort utan att fälla  tårar, för det känns! Även om du kanske inte visar det för nån annan så gråter man när man är ensam.
GASH!

Grattis till er andra som är gravida (F)

Kommentarer
Postat av: amanda

ja, du vet vad du talar om.

"Sen har ja även folk omkring mig som gör abort på abort hela tiden var är det med ER !? har inte ni några känslor i kroppen"



och du lärde dig ju inte efter första gången. så varför ska andra göra det? för abort gjorde du väl två gånger har jag för mig?

2010-03-26 @ 15:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback