haha åt mig

Grått och tråkigt väder ute :(!
men här inne på jobbet är det party. haha, spelar skivan som ska spelas ikväll ( givetvis finns det flera ).
Nästan så ja har lust att ställa mig här och dansa just nu , shake shake ;D haha !

Påvägen hit förut så kan ja lova asså folk måste fan ha skrattat åt mig :P ja skrattar åt mig själv när ja väl änker på det. Jag är asså AS sjuk, flåsar för minsta lilla.. så gick ja hit till jobbet de tar kanske 15 min HÖGST att gå. och då bar ja min väska som vägde betong, och den hängde  tydligen fel på mina lungor. Så ja flåsa fan så fort ja gick kunde inte andas. så när ja kommer in hit. så ställer ja ner väskan och måst hitta min vanliga andning  :P haha då e man fan sjuk! känner mig som en gammal tant ju!

så mer kan jang och mindre träning så e ja fan frisk nästa vecka :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback