Om mig

Namn: Linda
Ålder: 22 vintrar, blir 23
Ögonfärg: Gyllenbruna om jag får säga det själv
Hårfärg: Mörkbrunt
Stjärntecken: stenbock
Favorit färg: Oj det var svårt! Fastnat mycket för Rosa just nu haha, men svart duger till allt.



 

Klädstil : Olika, allt från mjukisar till finklätt
Musik: RnB är ju det bästa som finns!!!

Varför bloggar du?: För att skriva av mig om mina tankar och funderingar !
Vad handlar din blogg om ?: Mest min vardag, men även allt runt omkring mig också.

Jobbar ?:På ett bad / gym har jag min praktik just nu, men jobbar som instruktör.
Träning ?: Är just nu det viktigaste i mitt liv, kolla in
min andra blogg
Fritid: är mycket med familjen och vänner, roar mig så gott jag kan.

Drömmar: min störta dröm är att flytta till stockholm, bli en berömd make up artist. Bo i en underbart fin Etagelägenhet. ja ni läste rätt jag är ingen hus människa. Jobba i alla fall som make up artist.
Möjligtvis hitta "den rätta", gifta mig innan ja skaffar barn.  som sagt alla har sina drömmar ;)


Det ända som stoppar mig för att leva min dröm är pengarna för skolan som just nu ínte finns. Och det är privatskolor så tyvärr går det ej att ta csn lån :/









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback