Sommartid!

god morgon! Sommartiden är inställd. och jag e uppe i "ottan". klockan är egentligen tidigt som sagt men ja kan inte sova mer inte just nu. Fläkten är på i rummet och fönstret är öppet, super varmt här ! dame.
Hur jag mår ? hmm bra faktiskt inte bakis eller nått sånt.. men där emot ont i halsen och kroppen.

Igår kväll va det väldigt nice. mysigt. och roligt. Men fick panik på idioten på dans golvet. hahah men dog nästan av skratt när sara putte bort honom vill ja lova, han flög ganska bra. Men hade hans härliga armbågar i ryggen flera ggr. och de va varmt och jävligt där inne! men tiden gick fort, helt plötsligt så va klockan 02.00 och då skulle vi åka.  Jag tycker inte om buttlers, de är litet trångt och äckliga människor. många måste gillat min röv i alla fall för där hade ja fan händer hela tiden. Så vi bestämde oss för att vi skulle gå någon annanstans på Påsk i alla fall!!

haha, ja nu dyker de upp massa dumma minnen från igår ;p. DAME!! skäms
Det bästa är att det är sommartid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback