svar på tal.

ja, du vet vad du talar om.
"Sen har ja även folk omkring mig som gör abort på abort hela tiden var är det med ER !? har inte ni några känslor i kroppen"

amanda:
och du lärde dig ju inte efter första gången. så varför ska andra göra det? för abort gjorde du väl två gånger har jag för mig?

vet inte vem amanda är men gör ju inget för det. Nej ja gjorde inte abort två gånger. men där emot fick jag missfall en gång.  Och det var lika jobbigt det.

Till dom som tog illa upp från förra inlägget så va det absoulut inte meningen, men alla måste ju få säga vad dom tycker och tänker. och jag är inte emot abort eller något sånt. men att nån kan sitta framför mig och säga " skit samma låt det dö". så tycker JAG personligen att det är känslo kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback